Powered By Blogger

Selamat Datang Ke Blog SMK Syed Hassan

"Selamat Datang" diucapkan kepada para pengunjung blog. Blog ini telah dimulakan pada 15 April 2009 pada pukul 8.30 pagi di BTPN Perlis. Kandungan blog adalah mengenai kegiatan-kegiatan Sekolah Menengah Kebangsaan Syed Hassan. Selamat melayar.

Wednesday, April 15, 2009

Pertandingan Forum Remaja

Pertandingan Forum Remaja Kawasan Pelajaran Utara Perlis 2009 telah berlangsung pada 15-16 April 2009 dengan Sekolah Menengah Kebangsaan Syed Hassan sebagai tuan rumah. Dewan Dato Jaafar Hassan menyaksikan13 pasukan dari 13 buah sekolah bertanding untuk merebut 3 tempat ke pertandingan akhir peringkat negeri. SMKSH diwakili oleh;
1. Pengerusi : Liyana Afiqah binti Nawawi
2. Panel 1 : Siti Nabilah binti Mustaffa
3. Panel 2 : Amira binti Salim
4. Panel 3 : Nur Sazielah binti Yusoff
5. Simpanan : Nour Amera binti Md Nordin
dengan tajuk forum yang diberikan "Keruntuhan akhlak dalam kalangan pelajar dan remaja : Di mana penyelesaiannya".
Dengan berbekalkan semangat dan persediaan yang mantap, pasukan sekolah telah berjaya merebut tempat ke pertandingan akhir Forum Remaja Peringkat Negeri Perlis. Dua lagi tempat telah digondol oleh SMK Derma dan MATRI. Tahniah diucapkan kepada pasukan SMKSH dan diharapkan dapat membawa lebih banyak kejayaan demi sekolah tercinta. Sekalung terima kasih kepada Encik Sharudin Mahmud, Ketua Unit Kokurikulum JPNPs yang sudi meluangkan masa untuk menutup pertandingan dan menyampaikan hadiah untuk pemenang-pemenang. Sejambak penghargaan kepada para hakim yang arif lagi adil dalam menegakkan hukum dan peraturan. Setinggi-tinggi penghormatan kepada ahli-ahli jawatankuasa yang bekerja keras mengendalikan majlis yang gilang gemilang tersebut.

No comments:

Post a Comment